Matchmaking: vraag en aanbod bij elkaar brengen

IMG_0691IMG_0689‘In 2014 brengen we alle goede ideeën in de praktijk’. Dat was de insteek van de bijeen-komst van de Biomassa Alliantie op 17 maart 2014. In navolging van de ondertekening in november kwamen terreinbeheerders, overheden en kennisinstellingen samen op Natuurderij Keizersrande te Diepenveen om met elkaar te ‘daten’.

Actief werkten de aanwezigen aan een match tussen vraag en aanbod op het gebied van biomassa. Hierbij is gebruik gemaakt van wat er al bestaat aan kennis, lopende projecten, initiatieven, biomassa en ruimte.

Tijdens een interactieve sessie kregen deelnemers de kans om hun vraag en/of aanbod verder toe te lichten en hun idee te ‘verkopen’. Om zo partners te vinden voorIMG_2090 de weg naar concretisering. Dit ging gepaard met veel enthousiasme en het wakkerde een goede discussie aan.

Het resultaat was de match van vier projectteams met een diverse samenstelling. De onderwerpen varieerden van ‘Logistiek’, ‘Transities binnen organisaties’, ‘Bodemverbetering door middel van biomassa’ tot ‘HoogwaardigIMG_2102 maaisel als veevoer’.

Het is nu aan de projectteams om het resultaat van deze sessie uit te bouwen naar tastbare producten. Zodat we dit seizoen al succesvol kunnen oogsten!

Tekst: Astrid Bout.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Biobased economy, Business cases, Kennisvermeerdering, Samenwerken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s